October 5

Ես՝ Տիգրան Հայրապետյանի անվան գրադարանում։

Ես Էվան եմ։

Այսօր ես իմ դասարանի հետ գնացել էի գրադարան։ Մենք շրջեցինք գրադարանում և մեզ ցույց տվեցին տարբեր գրքեր։

Երբ շրջում էինք գրադարանում ես տեսա մի մեծ քարտեզ՝ պատի վրա փակցված։

Քարտեզը ինձ շատ դուր եկավ։

ՈՒսուցչուհին վերցրեց մի գիրք և մեզ համար կարդաց մի շատ հետաքրքիր հեքիաթ։ Երբ նա վերջացրեց կարդալը՝ մեզ հարցեր տվեց։ Բոլորիս դուր եկավ հեքիաթը, բայց երեխաներից մեկը, ով այդքան էլ ուշադիր չէր, հեքիաթը դուր չեկավ։ Մենք պատուհանի մոտ նստած լսում էինք հեքիաթը և նկատեցինք, որ երեխաները բակում ֆուտբոլ էին խաղում։

Գրադարանում մեզ քարտեր տվեցին, որ մենք նորից կարողանանք գնալ այնտեղ։

Մենք այնտեղից դուրս եկանք շատ ուրախ տրամադրությամբ։


Posted October 5, 2021 by sargsyaneva in category Uncategorized

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*